Založ si blog

Sme, ešte ĽUDIA ?

Čo sa to vlastne s nami stalo ?

Čo vlastne žijeme ?

O čom sú naše životné ciele a vôbec život náš ?

Vieme sa ešte rozpamätať na roky minulé a ako sa žilo medzi nami občanmi aj ked bola doba aká bola ?

Pamätáme sa ,že sme boli ku sebe ohľaduplnejší a vedeli sme pochopiť bez posmeškov a narážok toho druhého ,čo mal problém ?

Sme vôbec ešte ľudia alebo už len bábky ktoré si namýšľajú ,že žijú výbornú dobu mám známych a čo tam po iných a ich neduhov a problémov ?

Prečo sa nevieme porozprávať normálne ako kedysi ?

Je nutné si ak ozaj sme tu na portáli obyčajný občania z problémami ,útočiť na seba a haniť toho druhého?

Nuž jeden vie perfekt písať a druhý hold nie  ,potrebné je ho preto ponížiť ?

Sme všetci v spoločnosti aj v politike perfektní a ozaj profesionálnymi ?

Prečo?Prečo?Prečo?

Vieme pochopiť že niekto nemá takú možnosť a silu po zažití niečoho akú mám ja a som silná osobnosť ?

Vieme vôbec o ozaj dnešnom živote občana odpísaného za jeho arogantné pripomínanie osôb z minulosti a že sú teraz v súčasnosti ,na ešte lepších pozíciách ?

Nevieme si to predstaviť ,nakoľko musím sa priznať že ani ja som tomu neverila ,dokiaľ mi nedokázali že je to možné a ešte mi poslali -smsku-ľutujem ťa …..?

Nuž toto je dnešná realita nášho života a to veru nahráva všetkým v politickom živote a preto nehaňme ich ,to my im pomáhame a dokonca ich tam navolíme.

Možno nebude tento článok na titulke , nakoľko som včera zistila že sa mi prestali dávať na titulku.

Je to ,“ OSUD ČLOVEKA“ ,pekný román a ozaj skutočný príbeh jedinca ,doporučujem si ho prečítať.

Nepriateľ- môjho nepriateľa, je môj Priateľ ! : -)))

21.05.2015

Takto sme sa všetci dobrovolne dali prevychovať. Nie,vôbec to nie je vina ani jedného politika a ani jednej strany u nás. Skrátka,dostali nás na lepší život a vždy vedia vyriešiť aj dlhodobý problém,ak sa to týka nás a ich -nepriateľa. Dlhodobé problémy,vyriešia. Sme šťastní a vôbec nás už nezaujíma a ostanem ešte vôbec -človekom ? Ak,by sme ozaj sa začítali v [...]

Stačí jedna funkcia a opozícia je v rozklade.

07.05.2015

V našej opozícii to vie vydržať vždy len dovtedy dokiaľ sa nejedná o voľnú funkciu. Aj tentokrát nesklamala nás občanov, ešte sa ani nevolí a už jedná z najsilnejších opozičných strán si postavila svojho koňa pána K.Mitríka a vôbec jej nevadí že ostatné strany v opozícii majú iného a tiež kvalitného kandidáta na šéfa NKU. Preto sa vždy pýtam bolo by nám [...]

Gratulácia , redaktorovi pánu Féjerovi ku cene a oceneniu jeho.

06.05.2015

Dnes som bola milo prekvapená oznámením ocenenia pána reaktora Féjera ,poznám ho ešte z inej televízii kde tiež patril medzi špičku novinársku a redaktorskú. Znova bol ocenený za príbeh ktorí ozaj si zaslúžil aspoň pozornosť a všetkých nás občanov . Ako sa môže človek dostať do začarovaného kruhu a vôbec nevie o tejto jeho situácii životnej. Škoda že tieto [...]

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

korčok

Korčok hodnotí kampaň. Ako chce mobilizovať voličov?

18.03.2024 22:44

Prezidentský kandidát jasne pomenoval, čo mu v kampani najviac prekážalo.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 29
Celková čítanosť: 72843x
Priemerná čítanosť článkov: 2512x

Autor blogu

Kategórie