Váž. pán Robert Fico , ODSTUPTE ! !! Škodíte . .OBČANIA si VAS , NEZASLUŽIA-VERILI VAM. .. .

22. apríla 2015, gitak, Nezaradené

Viem ,čo je byť človekom ,viem čo je byť politikom ,viem čo je byť synom svojej matky, viem ako ma vychovali taký som ,pán Fico čo Vy nato???

Sila,Moc, Umlčovanie, Šírenie strachu , Izolovanie ľudí a rodín od seba , Rozbíjanie najbližších, to všetko vás od malička vychovávali alebo až v dospelosti ste pochopili ,som NADČLOVEK a môžem Všetko?

V mladosti som o takýchto v politike čítala a veru , bolo im to zrátané alebo sa sami ako HITLER stiahli do neba , JA jedine JA !

OTVORENE VERITE ŽE VY NEDOSTANETE -ODMENU?

 

Vážený pán premiér , keby ste bol ozaj charakter a slušný ,nie zákerny a fico-farizej !-podal by ste -DEMISIU a odišiel si trocha ODDYCHNUŤ .

Čo ste spravil ,pre bežného občana?

 

čo ste spravil ,pre matky s deťmi?

 

Čo ste spravil ,pre tých čo každý deň tvrdo pracujú a nemajú ,ani na obživu rodiny?

 

Vôbec ,ste ešte človekom alebo už len tá osoba Fico a strana SMER čo v NRSR  stvára SPROSTOSTI a ešte s tou LAŠŠAKOVOU?

Viete ,vôbec čo ste spravili a ako ponížili národ SLOVENSKY !

Strach,Obavy,Nesťažuj sa občan, PODVOD A KLAMSTVO -je VAŠOU ZBRAŇOU !

Robert  FICO -keby ste už NEBOL vo funkciách štátu , možno by aj sa zistilo ,že začali veľké ISTOTY pre OBČANOV SLOVENSKA !

Robert FICO , ak Vy máte aj zo stranou charakter ,tak zmiznete ,nebudete čakať na´dalšie rozkrádanie a dohodenie -TENDRA pre Vás a VAŠICH SUPUTNIKOV zo SMERU !

OBČANIA poznali ,že NETVOR ostane NETVOROM a že zo PSA už SLANINA nebude -TO STE VY pán ROBERT FICO!

Podvádzate a OBČAN MA -TIE VAŠE z PLAGATA -HOLE ZADKY -TO SU VAŠE -KREACIE p.ROBERT FICO ,za ZADKAMI STE SA SKRYVAL na PLAGATOCH aby ste sa DOSTAL ku CELEMU SLOVENSKU a OBČAN sa STAL OTROKOM vašich -CHUŤOK a POHNUTOK !!!

Aj tu na portáli písal jeden prispievateľ -cit:

ROBKO ,ak máš GULE DAJ SI ODCHOD a CHOĎ si ODDYCHNUŤ ! koniec cit.- no pasuje to aj na Vás pán PREMIER ,ako VAŠ““ HOLY ZADOK Z PLAGATA““ -na ZACHODOVU MISU !!!

CHCETE ,možno niečo iné zažiť ,myslíte si že po vašom vládnutí a podvodoch a strachu ,Slováci sa budú STRANIŤ -PRAVICE ?-NIE ,VĎAKA Vám ste nás PRESVEDČIL že to -BOLA ZLATA PRAVICA !