Slováci , nemáte toho veľa na výber.

24. apríla 2015, gitak, Nezaradené

Najviac ma zarážalo a zaráža postoj našich v opozícii.

No ,nech mi nikto netvrdí ,že ak by boli čistý a nemali toho masla ozaj dosť na svojich hlavách ,že by sa nechali tak decimovať a zošmiešňovať, Smerom v NRSR .

Treba veru občanovi na tie nahrávky a všetky správy od , ľavej strany až po pravú stranu , silný žalúdok alebo ? nejakú maryšku ????

Po voľbách v roku 2012 som očakávala ozaj tvrdú a funkčnú opozíciu , dočkala som sa tichej a nečinnej opozícii a miestami akoby ani nebola.

Narastala skôr spolupráca s pravicou ,konkrétne s KDH a jej poslancami práve z vládnou stranou ,čiže Smerom.

Dokonca ,to šlo tak ďaleko ,že spojili silu a zahlasovali aj za ústavný zákon spolu v šíku.

Neviem možno to je pre vás OK no opozícia bola rozpoltená a pripadá mi že aj ostane.

Už začína vraj prokuratúra šetriť nejaké podozrenia zo strany ex a sú to z KDH , možno je to len dnes varovanie pre nich , budete mlčať a už nikdy sa nedávať proti nám vláde .

Nuž ak to nepochopíte bude konečne aj z politikov niekto za telefonáty z riaditeľmi nemocníc v roku -2010 minister prvý stíhaný.

Dajte liek a ak môžete a máte silu aj možno povinnosť nám občanom pripečením , dostať ako pomoc v štáte džointa či ako sa tomu dnes hovorí ? ľudovo , MARYŠKU.

Človek bude veselo naladený a bude mu fuk čo sa koná v štáte našom.

Napíšte prečo ?

Pravica ,prečo ?

Občania si to zaslúžili dospieť ku takému hnoju v riadený štátu kde ani Peter ba ani Pavol nie je čistý?