DOJIČKA , fúj čo má čo písať a poukazovať na politiku!

28. apríla 2015, gitak, Nezaradené

Dnes ma ani tak nezarazilo popis mojej osoby, skôr som rozmýšľala, čo sme za národ?

Veľmi dobre porozumiem písanému článku a dokonca aj dám príspevok.

No nevenujem sa ako občan témy blogu no začnem z „dojičkou“ a čo tam po živote nás občanoch.

To staré no múdre príslovie vraví akí národ taká vláda.

Viacerí ste my v príspevkoch napísali že vlastne za koho kopem a komu fandím.

Nuž každému slušnému politikovi on si sám vo svojom svedomí rozhodol ,že chce nás zastupovať vo vláde a v NRSR .

Zaráža ma preto tá okamžitá reakcia od nás občanoch.

Ak ozaj sme všetci na jednej lodi nevidím dôvod na urážky seba a svoje osoby.

Nie my bohatneme  na občanoch tohto štátu, no práve politici ktorí sa však na úkor svojho súkromia obetovali a teraz musia nás okrádať.

Možno že to je tá filozofia ,že nikdy sa nemá pomenovať politik čiže osoba verejná ako je tomu všade vo svete ,no u nás vyjadrenia samotných politikoch o sebe ak občan opíše a dá do súvisu v blogu ,je to neprijateľné a vulgárne.

čo máme nuž dobrú vládu ,dobrého premiéra, dobrú vládnucu stranu – správne som napísala a bez dojenia ?

Som v živote otvorená ale nikdy nemám vo zvyku byť vulgárna samozrejme ak poukázanie na zlodeja nie je vulgárnosť.

To čo nám terajší politici predvádzajú a tak otupujú nám mozgové závity je fakt na vysokej úrovni občianskej.

Jeden v KDH, iná v Moste-híd, no nám akoby sa vôbec neotvárali oči a nevideli sme alebo to nechceli vidieť.

Viem preto lacnejší chlieb nebude no to pre nás by malo byť aspoň upriamením sa až kam sú ochotní politici zájsť.

znova mi nedá napísať okrem vládnucej strany , nemáme stabilnú stranu ani hnutie u nás.

Po voľbách očakávam že ak vyhrá Smer a bude v NRSR aj KDH okamžite vytvoria vládu pochopili o čom je život na Slovensku.

Oponentom chcem fakt sa zaprisahať nikdy som nebola dojičkou čo je ešte horšie ani by som nevedela dojiť.

Je to moje trpké poznanie po písaní na českom portáli ,kde ozaj idú tvrdo a razantne nielen po politikoch no aj po hlave štátu.

Ešte je tu u nás jedna možnosť ako za socíka písať skratky ako -pán R.F., pani L.Ž., a tak podobne nebude problém a vlastne sa nikto nenájde v tých skratkách.

Vtedy to boli -JZD,ROH,SZM,OVČ a podobne aj v piesni pána I.Mládka