Založ si blog

Život, za dverami nášho bytu.

Často si možno položíme otázku ako si žije ten pán sused a susedka?

No už druhoradé je  že či sa aj spýtame ich ,nepotrebujete pomoc susedka alebo sused ?

Máme totiž dosť svojich problémov a starostí a možno niekedy aj to slovíčko , susedka piekla som koláčik a dovolila som si vám doniesť.

By veľmi skrášlilo ten náš život a vôbec to naše myslenie o sebe aký som ja frajer a ty si čo ?

Každý v živote má svoju púť čiže osud už určený neverila som tomu ,hoci mi to vravievali starké v mladosti.

A teraz v zrelom veku veru začínam im dávať za pravdu no je neskoro ich už niet a tak len pre seba si poviem ,to je ten môj osud.

Každé ráno ak vstanem z postele a môžem si pochutiť na kávičke veru nedala by som to za nič na svete ten pocit blaha a vzpruhy do nového dňa.

Vždy si spomeniem na ľudí ktorí ani to nemajú a sú predsa šťastní že vôbec môžu žiť a existovať.

Mňa sa dávnejšie spýtala pani neurologička pri kvapkajúcej infúzii mezokain., a acetyl.,roztoku , vraj odkiaľ vy čerpete tú vašu radosť, žili nemáte dobré , napichujeme jednú infúziu aj 5x a vy srandičky.

Nuž ,povedala som pani doktorka ,keby ma malo opustiť ešte to jediné málo čo mám a to že sa radujem vôbec že cítim tú silnú bolesť , bála by som sa nakoľko sa vtipkovalo dokiaľ cítiš bolesť ,žiješ.

Preto ma vedia ozaj niekedy aj zbytočne pre moju osobu nahnevať spôsoby a konania nás všetkých.

Ak ,všetkých tak aj seba myslím !

Sme tu len na chvíľku na tom svete ako vravela babička na návšteve ,no vieme si poubližovať a okrádať sa akoby sme si to vzali zo sebou,ak už tu nebudeme.

Zakončím tento článok svojským spôsobom veselo, pán vrchný koľko stojí kvapka toho vínka , ništ vraví vrchný ,tak mi nakvapkajte aspoň dva deci.

Tento výrok z filmu a pána Jožka Kronera je pre mňa dôležitý v živote , koľko chceš ešte krokov spraviť , nuž zajtra ráno vstať a znova vypiť dva deci kávičky a tešiť sa zo života.

Nepriateľ- môjho nepriateľa, je môj Priateľ ! : -)))

21.05.2015

Takto sme sa všetci dobrovolne dali prevychovať. Nie,vôbec to nie je vina ani jedného politika a ani jednej strany u nás. Skrátka,dostali nás na lepší život a vždy vedia vyriešiť aj dlhodobý problém,ak sa to týka nás a ich -nepriateľa. Dlhodobé problémy,vyriešia. Sme šťastní a vôbec nás už nezaujíma a ostanem ešte vôbec -človekom ? Ak,by sme ozaj sa začítali v [...]

Sme, ešte ĽUDIA ?

08.05.2015

Čo sa to vlastne s nami stalo ? Čo vlastne žijeme ? O čom sú naše životné ciele a vôbec život náš ? Vieme sa ešte rozpamätať na roky minulé a ako sa žilo medzi nami občanmi aj ked bola doba aká bola ? Pamätáme sa ,že sme boli ku sebe ohľaduplnejší a vedeli sme pochopiť bez posmeškov a narážok toho druhého ,čo mal problém ? Sme vôbec ešte ľudia alebo už len [...]

Stačí jedna funkcia a opozícia je v rozklade.

07.05.2015

V našej opozícii to vie vydržať vždy len dovtedy dokiaľ sa nejedná o voľnú funkciu. Aj tentokrát nesklamala nás občanov, ešte sa ani nevolí a už jedná z najsilnejších opozičných strán si postavila svojho koňa pána K.Mitríka a vôbec jej nevadí že ostatné strany v opozícii majú iného a tiež kvalitného kandidáta na šéfa NKU. Preto sa vždy pýtam bolo by nám [...]

Najvyšší správny súd, budova

Opozícia žiada zasadnutie výboru ku kontrole rezortu spravodlivosti na Najvyššom súde

26.04.2024 15:28

Predseda výboru Miroslav Čellár reagoval, že zatiaľ podanie opozičných poslancov neeviduje. Ak ho dostane, výbor zvolá.

Vuong Dinh Hue

Komunista dobrovoľne odstúpil z postu šéfa parlamentu. Hue „porušil stanovy strany“

26.04.2024 15:02

Vuong Dinh Hue je ďalším popredným vietnamským činiteľom, ktorý prišiel o funkciu v rámci prebiehajúcej protikorupčnej kampane.

čaputová

Čaputová sa na záver úradovania v Košiciach stretla s Schusterom

26.04.2024 14:08

Súčasťou jej piatkového programu bola aj diskusia so študentmi žurnalistiky a politológie Filozofickej fakulty Univerzity P. J. Šafárika o význame slobodných médií pre demokraciu.

Fico, Kmec

Peniaze z plánu obnovy môžu byť podľa Fica štartom veľkých modernizačných programov

26.04.2024 13:54

Premiér Robert Fico to uviedol po pracovnom stretnutí s podpredsedom vlády SR pre Plán obnovy a odolnosti a využívania eurofondov Petrom Kmecom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 29
Celková čítanosť: 73035x
Priemerná čítanosť článkov: 2518x

Autor blogu

Kategórie