Založ si blog

ŠOK ! Fico a SMER , nech vládne, aj po 2016 roku!

Poznáte moje napísané články , najprv rozprávočka -nič nevyšlo, potom oznam a žiadosť na demisiu -nič prehrala som , tak vážení musí byť to dobrý politik !

Toľko sa snažíme ho opisovať ,že je taký a taký a koná to a to a vraj je bohatý.

Poznatok po rozhovore z pánom bol ozaj o realite a nie mojích snoch a víziach o odstupe politika p. Fica a jeho Smeru .

Debata bola veľmi otvorená až po chvíľke som však pochopila ,čo sa mi snažil s vetou ,treba pána Fica a jeho stranu Smer -sd ,nechať aby ešte ďalej vládol ,bez prestávky.

Sedela som prikovane a pozerala na pána ako -puk.

No v niekoľkých vetách mi vysvetlil celý problém o ktorom my občania znova nevieme a vôbec nevidíme do kuchyne ,politiky.

Prišlo mi až vtedy ,čo a o čom nás tiež v roku 89 v Decembri informovali páni z mesta a vraj je to pre vás občana horšie ako si žijete , nebudete mať za čo cestovať a vôbec ,vtedy ako ozajstný demokrati / hoci sme hovno / vedeli čo to je a čo znamená , mu povedali ,už vás komunistov máme dosťb a nech si žijeme ako v Nemecku a v Rakúsku a vôbec chodťe do dejín našich.

Včera sa mi zopakoval scénar ,že ten poitik ktorého nemusím a bola by som veľmi šťastnou osobou ,keby som ho ani nebola spoznala , vraj mám ho podporovať a oznamovať občanom -voľte ho a nech nám vládne .

To ,by ste museli vidieť reakciu v kaviarni ostatných po týchto slovách toho pána , celá miestnosť sa upela na mňa a môj rehot.

No ,ako vravím prešlo niekoľko hodín a vynorenie spomienky spred rokov a povedala som si ,ten človek žije a zamestnaný je u nich a v ich okruhoch , povedal práve vec a dal radu , že zvolte ho aj zo stranou a nech vládne štátu .

Sám si ho pripravil v ekonomike aj v zahraničnej politike ,tak nech válči ďalej v štáte a vo vláde.

Kedže sme tu na portáli hlavne na diskusiu a vaše postrehy a názory ,tak píšem vám môj postreh ,otvorene .

Má si to vraj pekne popapať ešte aspoň ďalšie vládnutie ,čo nám občanom a štátu popripravoval a schvaľoval vo vláde.

Musím uznať ,že kúsok toho -rácia -v rzhovore s týmto pánom je , sám si všetko rozbehol ,pripravil normy a zákony ,tak nech v dalších 4 rokoch nám ukáže už jeho výsledky a prospech pre národ -nás občanov.

Keby sa znova vymenili ,bolo by to znova len o tom ,že iná  nová skupina politikov -bvláda by sa nám vyhovárala zasa -4 roky ,to nie my to „FICO“ !

Ozaj ,je nutné aj zo zatnutými zubami no dať svoje ANO pánu Ficovi a jeho strane SMER na pokračovanie ,Istôt a všetkého dobrého pre nás občanov .

Skúste sa aj vy zarytí protificovci zamyslieť nad tým ,tak ako som vyzerala a smiala sa včera ja ,pri prvých radách a slovách toho pána z úradu a jeho poznatkov ,kde sa vraj koná chyba a kde mi nahrávame politikom.

A tak ,som slušne povedané proti tejto strane ale ,čo som si a ako pomohla v roku -1989 ,ked som bola tvrdo a nekompromisne proti komunistom ,nijako ba pravý opak -poškodila som si a to je to ,čo som pochopila hoci neskoro vo svojom živote ,no predsa .

Striedačka je vždy mlyn na nové výhovorky a nové kradnutie v štáte našom a politici sa majú potom aspoň možnosť vyhovárať ,ja nič to on ten ,čo bol doteraz.

 

Tak ,konečne prežime a zvoľme ešte pána Fica a jeho Smer na dalšie -4 roky vládnutia ,čo vy nato????

Nepriateľ- môjho nepriateľa, je môj Priateľ ! : -)))

21.05.2015

Takto sme sa všetci dobrovolne dali prevychovať. Nie,vôbec to nie je vina ani jedného politika a ani jednej strany u nás. Skrátka,dostali nás na lepší život a vždy vedia vyriešiť aj dlhodobý problém,ak sa to týka nás a ich -nepriateľa. Dlhodobé problémy,vyriešia. Sme šťastní a vôbec nás už nezaujíma a ostanem ešte vôbec -človekom ? Ak,by sme ozaj sa začítali v [...]

Sme, ešte ĽUDIA ?

08.05.2015

Čo sa to vlastne s nami stalo ? Čo vlastne žijeme ? O čom sú naše životné ciele a vôbec život náš ? Vieme sa ešte rozpamätať na roky minulé a ako sa žilo medzi nami občanmi aj ked bola doba aká bola ? Pamätáme sa ,že sme boli ku sebe ohľaduplnejší a vedeli sme pochopiť bez posmeškov a narážok toho druhého ,čo mal problém ? Sme vôbec ešte ľudia alebo už len [...]

Stačí jedna funkcia a opozícia je v rozklade.

07.05.2015

V našej opozícii to vie vydržať vždy len dovtedy dokiaľ sa nejedná o voľnú funkciu. Aj tentokrát nesklamala nás občanov, ešte sa ani nevolí a už jedná z najsilnejších opozičných strán si postavila svojho koňa pána K.Mitríka a vôbec jej nevadí že ostatné strany v opozícii majú iného a tiež kvalitného kandidáta na šéfa NKU. Preto sa vždy pýtam bolo by nám [...]

Robert Fico, Peter Pellegrini, Andrej Danko

Hlas získal na úkor Smeru. Voliči však vládny valec oceňujú: PS získalo nových voličov, opozícia musí zabrať

30.04.2024 06:00

Aj keď sa Progresívnemu Slovensku podarilo získať aj nových voličov, s ostatnými lídrami opozície si ich medzi sebou len prelievajú. Kým koalícii to stačí, opozícia musí vyriešiť svoju budúcnosť.

Lotyšsko, NATO

Príprava na Rusov? Lotyši majú z pivníc urobiť protiletecké kryty

30.04.2024 06:00

Na čo sa dá využiť jarné upratovanie? Na prípravu protileteckých krytov.

jeleň,

Veľká akcia poľovníkov na strednom Slovensku. Na Liptove si vyhrnuli rukávy pre dobrú vec

30.04.2024 05:00

Zábery z akcie zachytil mReportér Marián Hrnčiar.

Deutsche Welle

Bielorusko označilo Deutsche Welle za extrémistický a dalo mu stopku, pracovníkom hrozí väzenie

29.04.2024 22:23

Bieloruský režim sa bojí nezávislých médií a robí všetko pre to, aby ľuďom zamedzil prístup k slobodným informáciám, reagoval šéf DW.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 29
Celková čítanosť: 73110x
Priemerná čítanosť článkov: 2521x

Autor blogu

Kategórie